.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیاتی از وضع وحشتناک زندانهای اسرائیل

هاآرتض نوشت: وزارت دادگستری اسرائیل به همراه اداره وکلای تسخیری گزارشی را درباره وضعیت زندانهای این رژیم در سالهای 2009 و 2010 تهیه کرده اند که بر اساس آن وضعیت موجود در زندانهای اسرائیل به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

در بخشی از این گزارش آمده که زندانیان را برای تنبیه مدتها به تخت می بندند بطوری که فرد تنبیه شده نه توان حرکت دارد و نه اینکه می تواند غذا بخورد و از همه بدتر آنکه این فرد برای دفع حاجت نیز نمی تواند اقدام کند و همین امر موجب شده تا زندانها وضعیت بهداشتی مناسبی نداشته باشند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده که برای نشان دادن زندانیان خطرناک مچ بندی را به رنگ قرمز به مچ آنها می بندند که این مچ بند بیش از آنکه بیانگر خطرناک بودن این زندانی باشد نشانگر وضعیت بد او در زندان است.

در این گزارش زندانهای شارون، دکل و تسالمون مورد اشاره گرفته و آمده، در این زندانها یک دست و یک پای زندانی را به تخت می بندند بطوری که وی قادر به حرکت نبوده و فقط می تواند بر روی زمین بخزد. فرد زندانی در این وضعیت قادر به هیچ کاری نیست و وضعیت او دست کمی از یک سوسک ندارد و حتی برای دفع حاجت نیز باید با صدای بلند مامورین زندان را صدا کند تا آنها به کمکش بیایند.

زندان دیگری که در این گزارش به آن اشاره شده مرکز بازداشت "هداریم" است که در بازرسی ازاین زندان به فردی برخورد کردند که به مدت پنج و ماه نیم در تمام مدت شبانه روز به تخت بسته شده بود و برای یک دوره شش ماهه دیگر نیز به مدت 13 ساعت در هر روز به تخت بسته می شد.

در هیمن رابطه شکایت های زیادی درباره شکنجه در زندان دکل به وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی ارسال شده که در اغلب این شکایت نامه ها آمده است: زندانیان را در قفسهای به ابعاد دو متر در دو متر نگهداری می کنند و وضعیت موجود در این قفسها به هیچ وجه مناسب نیست و از لحاظ روحی زندانی را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.

به نوشته هاآرتض، وضعیت در زندان کارمل نیز مناسب نیست. در این زندان سلولی 18 متری وجود دارد که در آن 10 زندانی را به طور همزمان حبس می کنند و در زندان اشل نیز فضای موجود برای هر زندانی فقط دو متر و 40 سانت است.

اما مقامات رژیم صهیونیستی در پاسخ به این گزارش اعلام کرده اند که چنین رفتاری با زندانیان لازم بوده و اجرای عدالت نیازمند به کارگیری چنین روش هایی است.

گزارش درباره زندانهایی است که شهروندان یهودی در آن نگهداری می شوند و وزارت دادگستری رژیم صهیونیستی در گزارش خود هیچ اشاره ای به زندان هایی که در آنها مبارزین فلسطینی نگهداری می شوند نکرده است./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.